2011-02-02 | 22:42:33

Dagen.

Hej hej !

Dagen började med att min mobil ringe klockan kvart i 7, så ställde jag den på snoose.
sen ringde den igen klockan tio i 7, sen ringde den 7 och tio över 7.
Så gick jag upp kvart över 7 (oj vad många 7:or de blev ^^ )
Men sen så hade jag 20 minuter på mej att sminka mej och platta håret.
Sen gick jag till bussen med min lillebror, och väntade i typ 3 minuter.

Sen va jag i skolan och vi hade fördjupningsdag
så jag höll på med lite olika saker, och sont ^^

Sen slutade vi och jag gick till fritidsgården och skulle köpa mellis.
Det va korv med bröd, och jag får stå bakom kassan med Mona så jag
hade precis tagit en korv, och så gled den ur brödet (misstolka inte  -.- )
Så jag va tvungen att stryka ett nytt mellis från min melliskort.
Sen tog jag en ny korv och hämta en dricka i kylen så höll jag på att tappa
 drickan men som tur va gjorde jag inte de.
Fast istället tappade jag min nya korv -.-
Så jag va tvungen att ta ännnu en ny från kortet :P

Så jag tog en ny igen, som jag som tur va inte tappade ;)
Sen så va jag på bussen och "bråkade" me Vivi, asså inte seriöst ;)
Den som slog sist va typ bäst ;)
Och vi kallade varann olika konstiga saker, och typ skrattade lite ;)

Sen hade jag ganska tråkigt och så kom Tara på bussen :D
Sen så gick vi av och bytte buss och åkte till stallet.
Pratade lite och sen va vi framme och fixa oss, mata hästarna och sen red vi.
Jag höll på att ramla av, haha ^^
Sen va vi i stallet igen och fixa hästarna som vanligt och så började jag och Tara
schafsa som vanligt och nonting larvigt, sont som systrar gör ;)
Sen gick vi till bussen och tog först 21:an.
Då hade vi ganska tråkigt, fast på 26:an så hade vi muffinskrig som Tara redan har skrivit om ;)
Så jag kanske inte behöver skriva om de ;)

Och nu sitter jag hemma och dricker smoothie ;)


Jag som Tara har tagit :)

// Julia


5 Kommentarer
ELIN WIIK:

Sv: Haha, det gör jag med! :)

2011-02-02 | 22:51:12
URL: http://ewiik.blogg.se/
Alexandra - Uppsalas största blogg:

sv. va bra :D

2011-02-02 | 23:17:26
URL: http://vadfanskajagheta.se
Lova:

fin bild :)

händer ikväll då?

kram.

2011-02-03 | 16:14:41
URL: http://thegirlintown.blogg.se/
Caroline & Lisa ||Modeblogg||:

Fin blogg! Allt bra? :)



Kram Caroline <33

2011-02-03 | 17:36:04
URL: http://modegalningar.blogg.se/
ebba bloppis på bloggen:

jättefina ögon! :D

2011-02-04 | 18:08:38
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: