2011-02-02 | 20:36:44

Muffinskrig

Sen på busen hem , som vi hann med, så startade vi ett muffinskrig med varann, Lite mobbing mot mig eftersom Julia är biff !
Och hon ruffsade till mitt hår jättelänge så det blev jätteruffsigt. !
Fast sen när vi skulle av bussen missade han det ( chaffören alltså ) fast att vi ropade åt varann från olika delar om vem som skulle plinga ,
Och såklart han ju jag först ! :D
Fast han missade ju det så vi fick gå en lång sträcka i mörkret ,
fast först sprang vi åt motsatt håll för jag jagade Julia eftersom jag skulle mula henne med muffins,
men då skulle vi aldrig komma hem till mig eftersom hon är snabbare än mig så jag kastade iväg muffinsen och så slöt vi fred !
Sånt är bra ;)
//Tara
1 Kommentarer
Anna:

SV: :) Gör du dÅ?

2011-02-02 | 21:23:40
URL: http://havridaflickan.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: