2011-02-17 | 20:45:01

Romme Idag

Hej hej !
idag så har jag varit i romme med skolan :D
Det va as kul !!   Jag åkte först med
Vivi , Alicia , Linnea och Bea.
Först åkte vi upp i sittliften.
Och näår vi va där uppe så kunde varken Alicia eller Vivi åka på sina snowboards.. :P
Så efter typ en halvtimme så åkte jag, Linnea och Ludde ner en gång för sen skulle vi upp igen
och hämta dom.
Men sen när vi kom upp igen så kunde vi inte hitta Alicia och Vivi så vi åkte
ner igen och åkte till grillen och kollade om dom va där men de va dom inte.
Så käka vi lunch och sen åkte Linnea med Mårten så jag fick åka ett åk med Ludde,
sen när vi kom ner så skulle vi ringa Vivi och fråga vart dom va men dom svara inte .. :P
Fast sen så såg vi Jonas och Mattias och åkte me dom.
Sen fick Mattias ont i foten så han ville typ inte åka .. :(
Men sen åkte jag med Jonas och Ludde.

Hehe, en gpng skulle vi åka i skogen så råkade  jag först
köra igenom en gran så jag duckade och kollade ner så jag inte såg nåt.
Men då råkade jag åka in i en liten gren så jag ramla, och då åkte
 min skida så att den stog upp.
Först kom Jonas och nästan åkte in i min skida, fast han klara sej :P
Men då kom Ludde och typ stötte mot den och ramlade lite längre fram :P
Det va välidgt kul !

Vi gjorde massa saker som jag inte orkar skriva om nu .. :P
Men hemresan va ganska kul, och jag ÄGDE joakim på att spela stress ;)
Och sen kollade vi på Avatar filmen och den va jätte bra !
Jag grät lite i slutet ;)

Och sen sov jag typ ganska mkt, eller jag sov inte men jag sov endå fast jag va vaken :P
Tog tyvärr inga bilder för jag glömde kameran .. :(


Söta Anastasia ! (ursäkta snöflingan vid hennes mule men de snöade så mkt )

// Julia

0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: