2011-01-31 | 21:42:37

31 Jan

Min dag : Först så fick jag skjuts till Tara av min pappa.
Och Tara hade sagt att jag bara skulle gå in för att Marie sov,
så jag öppnade försiktigt dörren och så hörde jag röster.
Så jag frågade om jag kunde komma in ^^
Och så fick jag ju de xD Så tog jag skridskorna och sen gick jag ner till pappa och fick skjuts
till Tempo och köpte bullar och kakor som jag skulle ha
eftersom vi skulle åka skridskor.
Sen så vid 10 typ så skulle vi åka.
Och asso bussresan kändes som typ 5 timmar -.-
Det va verkligen as tråkigt :P
Sen när vi va framme så åkte vi typ lite, sen skulle Vivi och Ludde gå och köpa lunch
så jag väntade kvar på att Tara, Julia och Jossan skulle komma
till ishallen.
Sen kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde :P
Men jag va vell kvar där ett tag sen och hade as tråkigt xD

Sen skulle vi gå till bussen och vi fick vänta i typ en timme eller nåt.
Och de sög verkligen för jag frös och va trött ..
Fast sen kom bussen och så åkte jag till skolan för man skulle ha fått byta buss där eftersom
bussen som vi kom me åkte tillbaka till berga.
Så jag va kvar i skolan ma Amanda och Alicia.
Sen kom första bussen och den missade vi xD
Så vi fick ta nästa som min syster satt på .. :P
Sen kom jag hem och lagade mat, pannkakor :D
Sen tränade jag lite och nu sitter jag här och har tråkigt, funderar på att kanske göra lite smoothie ;)

 Otorligt äcklig spindel från husdjursmässan :S

// Julia

0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: