2011-01-14 | 22:15:47

Bussen och skolan innan lunch

Lite mer detaljer om skolan och hur jag vaknade i morse..
Först så vaknade jag av min pappa som säger att min buss går om 10 min, jag som hade tänk gå upp tidigare och äta frukost,
men så blev det inte :P
Men jag åt en mandarin och drack lite varm choklad, sen gick jag jue till bussen där jag stod och väntade,utan musik för jag hade glömt
ladda min mobil och jag ville inte att batteriet skulle ta slut (vilket det gjorde)
Sen på bussen satte sig nån bredvid mig :S
Fast jag tydligt hade lagt min väska där och ignorerade alla som gick förbi och hon ( den vuxna )
råkade puta ner den på marken sen så allt bara ramlade ut :O
fast jag fick ner allt men vi hade hört att nått ramlade ut så senare såg jag att det var min mugg till chokladen .
Sen kom jag till skolan och då var jag i vårt klassrum och hjälpte en kille att plugga till nått svenska prov
som jag redan gjort och sen så hade vi svenska.
Efter det sa hon att vi skulle gå till simhallen för vi skulle simma och fick sluta efter det, och då gick Johanna till en annan lärare som lackade sönder för att vi "försökte" smita från våran engelska lektion som ingen sagt att vi skulle ha :O
Och att vi skulle ha en lektion efter också och sa att vi försökte smita från den också och tyckte vi skulle sitta till halv 5 i skolan :P
Efter det så hade vi engelska och läste lite ur nån bok efter det fick vi gå hela den långa vägen till söra simhall (skola)
Det var långt tycker jag, sen när vi kom dit bytte vi om ( såklart )
Sen fick vi sitta och vänta en stund och efter det skulle vi simma
8 längder på mage, och 4 längder på rygg , på bara 20 min !! :O
( 1 längd = 25 meter )
Men jag simmade faktiskt 20 längder :thumbup:
, och jag sparkade , bara Moa, 4 gånger och simmade in i flera och aaaa.... :thumbdown:
Hatar att simma !!
Sen hade vi nån spark stafett och sen så skulle vi göra massa hopp i ström efter två hopp hade jag ont i huvudet
och allt bara kändes instängt (eller efter 1 hopp egentligen men jag hoppade nästa också )
Jag var fan nära på att börja grina, men jag gjorde inte det :P
Så då sa jag till och så fick jag sitta sista biten, fast det var ungefär 10 min en kvart kvar då ... :rolleyes:
Sen så skulle vi duscha och det var jag bäst på :D
Sen så skulle vi basta lite och då kom det in massa nakna tanter :S :question:
Så då blev det lite pinsamt och vi gick ut :P
Sen så skulle jag föna mitt hår men alla var upptagna så jag fick vänta sen fönade jag inte det så mycket , så det var lite blöt när vi gick ut och efter bara nån minut var det fryst :S
Då gick Moa och Estelle och köpte varsin korv, usch.. :P
Sen gick  vi till baka till skolan,
Ilägget börjar bli lite långt så jag lägger in en bild och fortsätter på ett annat


Mumsig macka jag åt igår :love:

//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: