2011-01-22 | 00:06:57

gonatt :)

Hejj, förlåt att jag inte blogade när jag kom hem men jag va tvungen att träna
och äta och duscha sen var
jag jäätte trött och typ sov lite ^^

Idag har jag varit i skolan.. Det va en kort dag så det är inte så mkt
jag kan säga om den ^^
Men iallafall, efter att jag slutade så skulle jag åka hem för jag skulle ha åkt till Örebro idag.
Men min mamma kännde sej typ inte bra så när jag hade åkt halvvägs med linanäs bussen ser jag att mamma
hade messat mej och sagt att jag kunde åka till stallet xd
Menn jag åkte hem eftersom jag kunde inte göra så mkt .. :P
Men iallafall så skulle pappa åka till berga så jag åkte med honom dit och mötte Tara där.

Sen typ när vi va i Stallet så red vi med Therese på ridbanan och typ pratade lite och så.
Medans vi red så kom de en hare in på ridbanan ;o Den va jätte söt :)

Jag och Tara har nya namn :D
Mechmet och Mohammed :D

Jag har då de vackra namnet Mohammed :D
Sen gick vi till vägen eller vi hann inte hela vägen till vägen för vi började gå lite försent 
Efter dee så va vi på färgan och pratade lite tyyp.
Sen kom vi till Tara och så ringde min lillebror och sa att jag skulle hem :P

Imorrn åker jag till Örebro och träffar några kompisar :D
Så jag kommer inte blogga förns kanske på monda .. Det beror på om jag hinner på söndag :)

Haha jätte gammal bild :P

// Julia.

0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: