2011-01-20 | 21:39:57

karate

Så nu är jag hemma från karaten fast halva tiden var typ fys och stretchning,

hur många har blivit uppboxade av sin mamma i en stenvägg ?
Jag har det nu :O och jag råkade slå henne ganska många gånger,
och en gång gav hon igen och slog mig , fast vi bara skrattade åt det,
men jag och min mamma var bland dom sämsta !
Vi var sist i allt och bara skrattade hela tiden ! kanske inte i allt, ibland kom vi i mitten också ;)
Men  ska ta och äta och duscha nu :)

Fast jag är bäst, jag hade fatiskt mitt ben rakt vid min mammas axel när vi stretcha,
fast hon stod med böjda ben , men det räknas inte :P

det var skitjobbigt, som 1 h fys pass
http://kaiten.se/images//DoGi/Karate_kit_karate_ka.jpg'
Det är inget man bär för att det är snyggt iallafall :S

//Tara
2 Kommentarer
Thess:

Karate är riktigt awesome!

2011-01-20 | 22:21:23
URL: http://misstress.blogg.se/?tmp=20193324
mamma:

Vi var ju bäst du o jag! Det var ju de andra som stressade sig igenom alla rörelserna!

2011-01-20 | 22:38:11

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: