2011-01-21 | 20:32:54

Om mig/oss

Jag är en blond tjej född 24 februari 1997.
Bodde nånstans i Åkersberga till jag var 3 då jag flyttade till ljusterö där jag bott i 10 år.
Jag bor i ett gulligt rött hus bredvid en fårhage med mina 3 syskon och mina föräldrar.
Jag äger själv en häst som jag kanske skickar iväg till våren eller säljer eftersom hon både börjar bli liten och jag tappar intresset,
men har även 1 katt och några kaniner.
I övrigt så fotar jag en hel del men har haft väldigt lite tid över på senare tid.
Jag älskar idrott, att röra på mig, så länge det inte är friidrott, för det kan bara försvinna, hatar verkligen !
Men är faktiskt ganska kort men måste säga att jag är stark, kanske inte så stark,men jag är inte svag ialla fall !
Jag går på en idrott skola och har ganska mycket idrott tack vare det men jag går upp tidigare på morgonen också :P
Jag brukar lyssna jätte mycket på musik ! men kollar inte så ofta på TV,
sitter hellre vid datorn och chattar med kompisar eller kollar på film på den :)
Jag skulle kalla mig själv för en ganska varierande tjej, ibland har jag mina dagar då allt bara svartnar och jag blir uprörd för minsta lilla,
men oftast så brukar jag vara ganska glad och komma med galna ideer, iallafall bland mina vänner :)
Jag har inga direkta planer för framtiden, gå på gymnasium med fotoinriktning om intresset håller sig kvar och bli journalist tror jag :)
brukar inte gå i keps, men gärna med mössa,
//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: