2011-01-15 | 18:13:16

Pappas jobb ;)

Imorse åkte jag till min pappas jobb, men sov hela bilresan och så hämtade vi upp min kusin som också jobbar där på vägen,
när vi kom fram så åkte han iväg för att hämta min mamma och jag och min kusin gick och gjorde choklad
.. grönt kort kurs, baggis...
Sen efter att hade vart på dessa platser var  jag där igen och provade att göra massa andra saker på maskinen, först gjorde jag
cappuchino med choklad - BLÄÄ
sen gjorde jag nått annat -  blää !
resten hette nått med caffe (förutom tet)
Så jag gjorde choklad igen ;)
Efter det så satt jag och snurrade på en stol och spelade spel tills att min pappa sluta, sen så åkte vi till ...
Vårt stall :)
mums

//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: