2011-01-12 | 21:48:43

Skolan

Hej igen ;) 
Idag har jag varit i skolan och haft fördjupningsdag ..
Jag har Idrott som jag lixom fördjupar mej i :)
men iallafall, idag så planerade vi en "föräldrakväll" typ.
Vi kommer typ att fixa så att dom som vill kommer kanske att få ha idrott och lite mera.
Fast det är bara ett kanske tror jag.
Sen så hade vi lektion och gjorde typ "A never ending story"  det va skit jobbigt :O
Vi skulle typ hänga i våra ribbstolar och absolut iinte nudda golvet och typ vi skulle göra massa
olika saker och jag va verkligen helt slut xD

Det var också ngt fel på våran värmegrej så det va skiit varmt ..
Det va typ en liten grej som de sprutade ut varmluft ..
Inte speciellt nice ;)

Sen åkte jag till stallet typ och var med Tara :)
Vi typ red först sen gav vi alla hästar mat ..
Efter de va jag typ jätte trött så vi va uppe i fikarummet och typ latade oss och spelade lite memory ^^
Och jag typ va väldigt trött så jag lackade på henne för hon fuskade hon hade ett kort under boordet ;oo
Så då fick jag typ damp ^^

Sen typ när vi hade spelat klarat så tror jag att jag somnade massor av gånger ;)
Jag typ somnade sen vaknade och somnade och typ höll på sådär xD
Och varje gång jag somnade drömde jag en dröm..
Så det var jätte knasigt :P

Sen efter de så skulle vi gå till vägen för hennes pappa skulle hämta oss där ^^
Och jag halkade massor av gånger, men jag ramlade 3 gånger det var skiit kul :P
Sista gången som jag ramlade skulle vi precis börja springa,
jag hann ta ett steg sen rammlade jag framlänges xD
Och jag typ höll verkligen på att dö för jag garvade så mkt ;)

Har inte så mkt mer att blogga om nu, men här kommer en bild på Gulan den häst som jag red förut men var tvungen att tas bort :(

bilden blev lite stor men ni ser nog den iallafall ;)

 Ha de braa :)
// Julia.

1 Kommentarer
Jossan:

hehe, Vivi var helt röd och blöt i ansiktet innan lunschen... x)

2011-01-12 | 22:01:12
URL: http://maskrosflicka.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: