2011-03-14 | 07:48:46

men tjena, var länge sen man sa: godmorgon

Får åka senare till skolan eftersom vi har frilftsdag, kan alltså AAA ..
Om vi börjar en halvtimme senare kan jag ta en timmes tidigare buss, och det är lite damp faktiskt :P
Jag skulle vilja börja en kvart tidigare för då skulle man kunna sluta typ .. en timme tidigare nån dag eller nått ;P
Fas vi har ändå ganska bra schema
om man inte tänker på att den inte matchar en enda av mina bussar förutom på torsdagar och onsdagar :P
Men aja, ska ta och ...
är typ klar med vad jag ska göra på morgonen :P
ehmm..,.
jag skulle kunna, nej..
men aja, ska kolla lite grejer ;)
Jag älskar miin lilla pppooonie !! *host, HOst , host *
//Tara
1 Kommentarer
T O V E K J A E R R A N (en fotoblogg):

Gud vilken vacker häst :O!! Vi hade en Frieser i stallet innan, de är sjukt maffiga :)

2011-03-15 | 14:48:39
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: