2011-03-22 | 06:30:53

mysigt :)

Så nu är jag tillbaka, det var bara Therese som ville ha toapapper :P
alla gillar toapapper
:D :D :D :D :D :D :D :D :D
:thumbup:
Men idag så ska vi sluta sent och ha slöjd :P
men aaaa..
Vi har idrott :D först ;(
läste ut boken igår medans jag kollade på film, den slutart med att den hon älskar dör :(
Och så slutade det :(
AAAAA saknar att det är så här mysigt !!
Julia på vårann "piknik"
Fast egentligen var jag lite sjuk men jag bodde ju nära skolan och jag var ensam hemma så vi bestämde att vi skulle äta pannkakor och kladdkaka så jag gjorde det sen kom hon och åt den med kattungen :)
bara för att jag tycker bilden var fin :)
//Tara
1 Kommentarer
HannaFindus:

Åh va fina katter och jättefina bilder också! jag längtar till sommaren nu!

2011-03-22 | 16:08:53
URL: http://nattstad.se/HannaFindus

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: