2011-03-10 | 21:31:35

Sängen nästa.

Idag har jag haft en sen dag i skolan. Fast vi har inte gjort så jätte mkt eftersom 8-9:an va borta i
Stockholm idag och gjorde nåt :)
Så vi har nästan inte haft några lärare ..
Jag har målat väggen i skolan och typ kollat på film ..
Och lite annat oxå förståss ;)

Sen åkte jag med Ola till Berga för han skulle dansa.
Först gick vi in i centrum och köpte smink till mej :)
Sen typ sprang/gick vi till Mc Donalds och köpte mat..
Sen typ gick vi vidare till hans dans.  Så jag fick sitta där utanför i
1h och 20 min .. Det va verkligen jätte tråkigt ..
Sen kom mamma och hämtade oss så åkte vi hem och aa ..
Nu ska jag soova ! Ska bli jäääääätte skönt att få göra de ;)


Nya foundationen :)

// Julia

1 Kommentarer
Rebecca Adnell:

Var gärna med i min fototävling, temat är vårkänslor :)

http://rebeccaadnell.blogg.se/2011/march/fototavling-varkanslor.html#comment

2011-03-10 | 21:35:33
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: