2011-05-25 | 15:20:10

veckans .. röda.. blå

AJg är sämst på at blogga men ändå ..

JAG - hahaa.. jag fck reda på det ida xD
violer är röda..
rosor är blå..
oj nu blev det fel ?!
-men börja om då !!
rosor är röda..
världen är stor
jag har en pistol
och ajg vet var du bor !!

JULIA - Rosor är röda
Violer är blå
Jag är singel
Så vafan väntar du på ??
rosor är röda

JAG - violer är blå
jag har tråkigt..
men vad väntar du på ?!?

JULIA - Haha

JAG - rosor är röda
violer är blå
socker är söt
det är du också !!

JULIA - rosor är röda violer är blå du är min bästavän (A)
0:)
o:)
hm
(a)
hur gör man dendär ängeln ?!

TARA - bra jula.. bra .. jääävlgt braa !!fan du få IG på dikter.. men jag LOVE dig :D
ja venne
=:)
0:)
O:)
o : )
O:)
stort O
O:)
Ohh :P
rosor är röda viloer r blå.. den här sög så hej då !!

JULIA- Okej
hej då
JAG - Rosor är röda, violer är blå, flytta på'rej tjockis, du står på min tå!

JULIA-HAHAHAHAH

TARA-Rosor är röda, violer är blå, har du fisit, då är vi två.

JULIA-HAHAHAAH

stackare

//Tara
2 Kommentarer
linda:

kolla in bloggen och kolla vad jag har hittat för söta klänningar ger tips !

2011-05-27 | 08:05:58
URL: http://lindakhazal.blogg.se/
ALEXANDRA - uppsalas största blogg:

Hej!

vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad längst ned i det gamla tävlingsinlägget som du hittar på KATEGORIER>TÄVLINGAR!! och sen är det bara scrolla tills du hittar inlägget! SUPERKUL ATT DU VAR MED OCH TÄVLADE!



Nu har jag startat en ny tävling där du har en ny chans att vinna valfritt märkesplagg/produkt från bla converse gucci, louis vuitton osv precis som innan:)

Det är bara klicka här på länke för att komma dit;

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/tavling-vinn-valfri-markesplaggprodukt.html#comment

2011-05-31 | 14:48:03
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: