2012-01-07 | 22:50:35

HEMMA ! +länkbyte

Nu är jag hemma igen efter att ha åkt båt, gud vad det gungade, hela tiden.. slutade aldrig :o känns som att det fortfarande gugnar lite om jag ska var aärlig ;) Men vi åt massa god mat, och jag provade faktiskt att äta bläckfisk :O det smakade salt men jag kunde inte äta mer än lite eftersom det ser så motbjudande ut men alla runt mig peppade mig att göra det :O
Ska bara snabbt nämna vad vi gjorde, först åkte vi dit i en buss jag inte trodde fans :O sen så åt vi, länge...
efter det gick vi runt pratade, köpte godis, sprit osv efter det så skulle jag och min lilla kusin göra som högtalarna sa och skaffa ansiksmålningar..  ;) Måste ta bort min nu! ;) Sen så skulle vi ha drinkar såklart ;) för mormor bjuder ! :love: så jag fick en goodie ;)
den vänstra är min ;)
Sen så drack vi väl det hämtade våra grejer och åkte hem igen.. Detta höll på i några timmar men det var faktiskt kul :D kommer med lite bilder i taget så jag hinner gå igenom dem, nånstans därimellan han vi också ta gruppbild på alla barnbarn ;) inte mina, min mormors, jag är då en av dem :D
ännu ett länkbyte ;)klicka bara på bilden :D
//Tara
2 Kommentarer
therese pue:

de går inte att klicka på bilden.. men de är ju skitsamma ;)

2012-01-07 | 22:58:10
URL: http://puueee.blogg.se/
Angel ☆:

åh, skavsår är jobbigt ;/

Kalla fötter kan man iallafall värma rätt så lätt =)



Med mig är det bra, precis bakat mina första cupcakes så är rätt så glad och nöjd ^^

2012-01-07 | 22:59:37
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: