2012-01-16 | 22:48:46

Snart sova

Tänkte snart gå och sova hade jag tänkt, ska bara ta fram lite kläder och sen ska jag väl antagligen gå och lägga mej.. :)
Som kanske några vet så ska jag ju flytta om typ ett halvår eller nåt till åkersberga... Vilket jag verkligen inte tycker om och är typ sjukt lessen över, men jaja till saken, jag vill inte börja bestämma hur mitt rum ska se ut och grejjer eftersom jag vill ju lixom bo kvar här.. Men när jag hade kommit hem typ så satt jag i soffan och hade as tråkigt och det låg en IKEA tidning bredvid mejj, och man kan ju bara ta en snabbtitt så jag kollade på lite nya sängar eftersom jag ska ha en större sen för jag är så lat och inte orkar bädda till mina kompisar :P 
Iallafall så sa jag till mamma att "denhär vill jag ha" och jag har lixom aldrig pratat om flytten utan att börja grina.. Så mamma vart typ sjuuukt glad och börja grina och grejjer, (fast nu har jag ångrat mej och ska ha en säng som man kan ställa in själv, hoppas jag)  Haha, men iallafall dom vart lixom as glada! Och jag vill ha en hund (chihuahua, långhårig)  och jag satt och kolla på det och min mamma sa inget? :O Så alltså de känns typ som att jag kan få vad jag vill :P  Haha, nejmen alltså ni fattar ;)   
Så vem vet, jag kanske får en liten vovve ;) 
Fast aa, jag vill såklart fortfarande inte flytta och är sjukt lessen över det, men vad ska man göra?  Jag har ju inte speciellt mkt val..? Såå jaja.. Jag överlever nog 
Haha, jag har värsta planerna till hur mitt rum ska se ut..två olika alternativ.. Men nu komer man ju inte att ha en byrå för jag ska ha klädkammare så man vet inte riktigt hur man ska fylla upp rummet så att det ska bli mysigt.. 
Men börjar bli lite gladare nu eftersom dom vart så sjuuukt glada så känns det väl bra 
Fast ja,  jag är inte direkt positiv till det.. Jag faktiskt hatar det fortfarande men man blir ju glad när alla andra bli glada.. right? 

Tänkte iallafall sätta på en film nu och snart gå och lägga mej så hörs vi imorgon! :) 
Puuuuuss!




Haha, det lär bli mycket weheartit bilder, domhär teenager posts är så jävla sanna!  Allt stämmer lixom in :O 
Men ska försöka att inte lägga ut för mkt bilder i taget så att men lixom inte bli uttråkad ;) 
Gonatt på er! 
//Julia
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: