2011-03-12 | 23:46:35

bullar

hej !!
Som många sett, bi har ny design !! :D
Ingen bra men jag gillar den :D
sen så har vi inte bloggat på länge, men det var lite deppigt igår, Julia får berätta om hon vill...
och sen så sov hon inte hos mig men hon kom imorse så bakade vi bullar :D
har bara dessa dåliga bilder så ni får nöja er med dom ;)
typ hälften

sen så kom jag hem runt 9 efter ett 2 h träningspass ( fast egentligen var det mest nöta-in-japanska-ord-i-huvet-vilket-är-jätte-svårt !!)
har har vi ett enkelt
Jodan, huvud
chudan-mage
tror jag, ..jag veet :D
hoppas vi ..
men det är ifall man ska slå mot huvet och magen och så vidare så aa..
men ska kolla på film nu, Natti natti :)
1 Kommentarer
Anonym:

Gillart!

2011-03-14 | 07:33:57

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: