2011-03-21 | 17:31:01

ny hund :D

Nu har jag kommit hem ( fast jag har kollat fb innan )
Men jag glömde bort att min brorsa var ledig så jag skulle hämta honom,
som jag alltid gör på måndagar bara detatt oftast såå är han inte  där ..
Men hursomhelst..
så såg jag på Facebook att vi har en ny hund ! :D
och dom är på väg hem från ... Nora tror jag det var :D

Vet inte var deras hemsida heter så jag kan inte få fram nån bild på henne men hon är en en brun labbetik
( en hona alltså )

Fast det är tne en valp, hon är ett år så det blir inga 1 miljon valpblder men .. :)

bara för att vara duktg länkar jag bilderna istället för att vsa dom, eller, neej..
så här söta är laberadorer då :D

Brun labrador
och bara för att upp saktt den som lixom .. aa..

FINNOTTO
FINNOTTO
FINNOTTO
FINNOTTO


höll nästan på att glömma, hon heter Georgia, fast vi kommer kalla henne Jojo :)
//Tara
0 Kommentarer

Kommentera här;

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: bara vi ser den

URL/Bloggadress:

Kommentar: